lördag 13 december 2008

Lucia

















































Laddar upp lite bilder från igår (:



Och sen lite mysiga jul/snö bilder! Jag älskar när det blir kram snö, mycket bättre det än allt blask.

Tycker det ser så mysigt ut ute nu, massor med snö över allt, man ser att alla har julpyntat, satt upp julgardiner, julstakar, och hängt upp ute belysning i alla dess former. Mysigt :)

Och idag är ju lucia, det brukar ju alltid vara så mysigt! Men i år så blev det ju inte och kolla på något luciatåg,kanske kan bli nästa år om Nova börjat på dagis då. Men det ska vi inte hoppas :P

Ikväll ska vi väl bara ta det lugnt och mysa :)

Smsade med en kompis ( emelie) i torsdags, hon ska ha barn i maj :) Det var så länge sen vi sågs nu, men hon bor ju ett par mil bort. Men det vore kul och ses snart igen, hon skulle höra av sig om och när hon kommer hit.

Kan tillägga att vissa människor ständigt överraskar en positivt :) Tror du vet vem du är! Och tack för att du ställer upp! :) I "vår lilla grupp" är det dej jag gillar bäst och det tror jag du märkt du med :)

Och min älskling han är den bästa som finns :) Kan inte förstå att jag haft en sån tur, och nu släpper jag han aldrig :) Det ska vara vi livet ut <3>

Inga kommentarer: