onsdag 17 december 2008

17 december

Glatt överraskad :D

Älsklingen smsade precis och skrev att han tar semester imorgon, dom skulle stänga av maskinen idag och sen fanns det inget mer och göra. Så då skulle han städa lite idag, och sen tar han semester imorgon :)
Sen har han jullov till 7 januari, det ni ;)

Om inte jag sätter alarmet så vaknar jag jätte sent, som idag. Gick upp 10.20. Och det tycker jag är för sent,då får man inga mat rutiner och så känns de som att mycket av dagen redan gått och att det inte är mycket av den ljusa delen på dagen kvar.

Tycker det är svårt att hitta på något att göra medans man är hemma och är mammaledig.
Är ju ute och promenerar,bakar ibland(det kan man ju inte göra alltför ofta heller eftersom man vill få bort graviditetskilona),går på föräldragruppen två ggr i veckan.
Känns ju inte som att man gör alltför mycket och att man bara "slösar" bort dagarna.

Något tips på vad man kan hitta på?

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också svårt att få dagarna att gå i början. Nu börjar min Tuva bli lite större (snart 4 mån) och är med på ett annat sätt och lite lättare att roa. Så då blir dagarna roligare också. Vi träffar kompisar ofta, är i stallet, går ut ocg går. Ska börja med babysim med i januari :)

Kram Ida idawester.blogg.se