måndag 22 december 2008

22 December

Grattis min lilla snutta på din 3 månadersdag!
Du har blivit så stor, nu får tiden stå stilla för en stund,nu får vi stanna upp och verkligen njuta.
För innan man vet ordet av så springer du omkring här och pratar.
Tänk att man kan älska någon så mycket, att man kan känna så mycket kärlek. Jag är extremt överbeskyddande när det gäller Nova, kanske är både bra och dåligt men jag rår inte för det.
Hon är underbar, och det är klart, hon kommer ju ifrån oss :) <3

Idag är det även 2 dagar kvar till julafton,spänningen höjs med ännu en grad!

Klockan 13 ska vi till BVC, på 3 månaders kontroll, hon ska vaccineras. Hoppas verkligen det går bra, och att hon inte få feber eller nåt sånt, för då blir det jobbigt för henne på julafton.
Men det ska nog gå bra, hon är så envis och stark så :)
Undrar vad hon väger, det är nog 7kg nu tror jag, och längre har hon också blivit. Och att huvudomfånget har växt är det inget snack om, mössan som hon haft länge nu, som i början var jätte stor ( 42/44) den är nu precis på gränsen till för liten, tur att hon får en ny i julklapp ;)

Nehe ni.. ni kanske får en uppdatering sen efter BVC om hur allt gick, det beror på om jag har tid och lust vill säga ;)

Inga kommentarer: