fredag 5 december 2008

5 december

Förstår ni att det är 19 dagar kvar till julafton?

Det gör inte jag iaf, känns så långt bort. Har iaf fixat 5 julklappar :)
Fast denna jul kommer bli riktigt kul,med alla eller nästan alla samlade :)

Idag har vi inte gjort alltför mycket, varit ute och duschat :)

Nu kanske vi äntligen får igång renoveringen av badrummet igen,efter ett tags paus.
Han skulle komma förbi och kolla på elen senare idag,och förhoppningsvis fixa det i helgen :)
Sen är det bara ringa HSB och se till och få hit en snickare,och sen ringa golvkomfort och boka med dom :) Hoppas allt flyter på nu, det är vi värda!

Ja vi har ju haft sån otur här nu med.. det räcker inte med att vi inte har någon dusch inne förtillfället, och har skötbordet i sovrummet och man får springa upp och ner med varmvatten. Utan sen har dom sönder vattenledningarna med, så vi hade inget vatten alls några dagar. = att våran tvätttid i tvättstugan var strucken,plus att det inte gick och duscha där ute.
Som tur var va jag och Nova hos mina föräldrar då, och stanna extra länge pga det.
Vadå höjden av otur? Så nu tycker jag att det borde vända!

Har precis sett sista avsnittet av DH, fan ta den där psykopaten :P blir arg!
Men det är ju rätt spännande :) Längtar till nästa ;)

Ikväll ska jag och Nova till Bella på tjejkväll :) Ska bli kul! :D

Ha en trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: