torsdag 4 december 2008

4 December

Igår kom vi hem från mina föräldrar, J kom och hämtade oss efter jobbet :) Så käka vi lite där så vi kom väl hem straxt innan 20 :)
Varit där söndag-onsdag, kul och umgås lite med dom med :) Dock så har dom inte haft så mycket tid och umgås, dom har haft fullt upp och plocka i ordning allt där hemma efter flytten.

Idag har J jobbat dag, han kom nyss hem och vi har precis ätit :)

Idag har jag och Nova tagit tåget in till stan,till unga föräldrar :) Där har vi umgåtts,ätit gott (laxfile,ris och sås och en god sallad) och så fyllde william år, grattis :) Så då blev det ju såklart tårta:) Mums!
Efter det gick jag ner till mammas jobb (mitt gamla) och hälsade på, tanterna vart helt överlyckliga när dom fick se Nova och överöste henne med komplimanger :) Hälsade även på mamma och gruppchefen :)

Sen bar det av hemåt igen, skönt och komma hem efter och ha varit iväg hela dagen :)
Så satte jag mig och la in om föräldrapenningen, provade dop klänningen på Nova, så jag vet på ett ungefär hur länge till hon kan ha den :)

Ja vad har man gjort mer, Nova har legat lite på golvet och jag har lekt med henne :)
Lagat mat och gjort i ordning lite här hemma :) Ringt lite samtal.

Idag fick vi ett paket av J's kompis Fia, en body :) Jätte fin! Och i precis rätt storlek med! Tackar :)

Imorgon ska nog Jockie komma hit och kolla elen i badrummet.
Och på kvällen ska jag och Nova till Bella på tjejkväll :) Ska bli kul! J skulle iväg till några kompisar då med :) Bella och company skulle ut på krogen sen,men då åker vi hem :) Kul och umgås och vara med ett tag iaf :)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt :) Skönt att J är ledig till på måndag nu :)
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: