onsdag 17 december 2008




Kan inte förklara hur jag känner, så det är ingen idé att försöka.

Kanske är lite vinterdeppig? Jag tycker det är så tråkigt att det inte är snö och kallt ute!
Det blir ju ingen julstämning alls! Åh, jag som sett fram så emot en kall vinter och en jul med snö!

Saknar Matilda så in i helvete! Hon är en sann vän, den bästa jag har.
Tycker det känns sådär när folk flyttar här ifrån, känns som man blir ensam kvar.
De få vänner man har kvar betyder, även fast man inte träffas alltför ofta.
Känns ensamt faktiskt!

Men jag ska inte klaga, har ju i alla fall min underbara dotter <3
Och min karl!<3
Ni betyder mest :)

Antar att julstämningen kommer infinna sig där på Julafton,
hemma hos mamma och pappa med systrarna,
farmor&farfar, farbror, mormor, kusinerna, moster&hennes man,
och vi tre såklart :)

Juldagen bär det av till J's föräldrar,
och fira där med hans mamma och pappa,syskon,en jobbar kompis,
och hans mammas moster och hennes man.

Annandagen blir det nog hem till mina föräldrar igen tror jag,
för om jag förstått det hela rätt så kommer min morbror&hans fru&kusinerna
hem till dom då.
Det blir kul,för dom har inte träffat Nova än.
Eller ja, Stina, men inte dom andra tre :)

Aja nu har jag babblat klart. Känns redan lite bättre efter och bara ha
fått ur mig det.
Och vem vet,det kanske börjar bli lite kyligare?



Inga kommentarer: