måndag 8 december 2008

8 December

Idag hade jag satt alarmet på 8.15, bara för att hinna vakna till och förstå att man kan sova en liten stund till. UF började ju trots allt inte förns klockan 10.
Skönt att J inte jobbar förns ikväll, så jag tog bilen in till stan,och så hade jag ännu mer flyt för min farbrors parkering var ledig :) Så de lånade jag under tiden :)

På UF var det väl trevligt, först var vi inte så många,men sen kom nästan alla :)
Åt cornbiffar och sen hade dom gjort någon plåt med potatis och massa grönsaker och så. Men det var ju inget populärt eftersom jag inte äter varma grönsaker,blä. Men petade ut lite potatis :) Riktigt gott med corn biffar iaf :)

Sen satt vi bara och snacka lite skit, Nova var lite ilsken ett tag där men det gick rätt fort över :)

Orkade inte vara kvar till två så drog hem lite tidigare. När jag kom hem hade älsklingen städat och fixat iordning här hemma :) Han är verkligen för bra för att vara sann :)
Jag älskar dig mest! Efter Nova såklart :)

Om någon timme ska jag och Nova till mamma och pappa igen :) Var ju där föra veckan..
Bara för att J ska kunna måla klart trappen,och för att jag ska hjälpa mamma och flyttstäda lite imorgon med :) Tjäna lite pengar är alltid bra, speciellt eftersom man har så fjuttig mammapeng :P

Innan nästa barn ska jag fasen i mig hinna jobba lite emellan, så man får ihop en bra peng när man är hemma och är mammaledig sen :)

Igår var det meningen att vi skulle åka och handla lite julklappar, men vi hittade en hel del julbelysningar, så vi köpte ett sånt nät och ha runt busken,en vanlig slinga, och en granslinga med ljus i till balkongen :) Sen var vi inne på HM en sväng och köpte lite nya kläder till Nova :) Och en fin grej hon ska ha på sig i jul :D Men det är en överraskning så jag skriver inte vad :P
Sen åkte vi till J's föräldrar och åt mat och umgicks :D Hans mamma bjöd på världens godaste chockladkaka till efterrätt! Och underbar som hon är fick jag med mig det som var kvar hem :D

Och nu roppar min underbara man att maten är klar :) Bäst man går då,så man får nåt :)
Ha det fint!

Inga kommentarer: