lördag 13 december 2008

13 december

Imorgon är det tredje advent, mysigt! Och tiden springer iväg som vanligt, det är snart julafton.
Och inte nog att det är tredje advent imorgon, det är också 14 december.
Vilket innebär att jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år <3
Det kanske låter fjuttigt, men gud vad vi hunnit med saker ;)
Har snart bott ihop i ett år också, har en liten underbar Nova på snart 3 månader :) Och livet kan ju inte bli bättre! Bästa året i mitt liv :)

Idag har vi städardag, J har varit ute i tvättstugan och håller på och tvättar massor, och jag har tagit hand om all gårdagens disk efter vårat bakande. Och sen har jag städat köket, torkat av sängen och tak fläkten i sovrummet och lite sånt där smått pill..

Sen har jag så fruktansvärt ont i höften och mensvärk så jag har inte ork till mer nu känner jag.

Imorgon blir det att fira med lövbiff,klyftpotatis och sås och en god sallad och mys :)

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: