fredag 19 december 2008

19 december

Idag är det bara 5 dagar kvar till julafton :) Det närmar sig med stormsteg!

Vet inte vad vi ska hitta på idag, karln var jätte duktig och städa hela huset igår, medans jag satt och satte in massvis med kort i vårt album, en miljard gravid bilder :P Lite förlossnings bilder och så fick det plats några på Nova med ;)
Måste köpa ett till så alla får plats :)
Men skapligt jobbigt och sitta och sätta alla i rätt ordning, sitta och leta rätt på dom på datorn och se i vilken ordning dom var tagna :P Och sen skriva lite på varje med. Tog ett par timmar och är inte klart än.

Ska ringa komvux snart igen, se till att dom skickar papper på mina betyg där ifrån. Tycker det är lustigt att jag inte fått det än! Det var ju länge sen jag gick där nu.
Hoppas dom kan skicka dom i alla fall, så man har ett samlat betygsdokument.

Vi ska åka en sväng idag med, måste köpa paket till paketracet ju. Har varit såå svårt att komma på något, men nu tror jag att jag kommer hitta nåt :)

Nehe ni, nu måste jag hitta nåt jag kan önska mig av älsklingen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag har msn: idawester86@hotmail.com