lördag 20 december 2008

20 December

4 dagar kvar till jul, det ni!

Och på måndag är Nova 3 månader :) Och så ska vi till bvc, ska bli kul, inte varit där på nästan en månad då, så det har nog hänt en hel del :)

Hon ligger här brevid mig och sover, kan inte förstå hur tiden kan gå så otroligt fort. Hon är ju stora tjejen nu, inte alls sådär pluttig och liten som innan. Har tyckt att det hänt mycket bara senaste veckan. Hon förflyttar sig massor i sängen nu med, Igår vaknade jag av att jag och J låg i ena 90 sängen och hon i den andra :P När jag vakna nästa gång var det av att hon drog mig i håret och låg precis bakom mig :P Älskade sötnos!

Hon ligger på rygg och så sparkar hon allt vad hon kan med benen, så förflyttar hon sig ;)

Snart kommer Matilda :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon tar nappflaska så det är inga problem, förutom att tuttarna blir sprickfärdiga. Men det är lite skönt att bara få vara ensam utan bebis också nångång ibland. Kram

Elin sa...

Jaha okej,vad bra då :) Jag har inte riktigt testat det på Nova än. Rädd att amningen ska bli förstörd pga det,om man pumpar alltså.
Ja det är klart :) Ha en trevlig helg,kram