söndag 21 december 2008

21 December

Nedräkning, bara 3 dagar kvar nu! Gud så spännande det börjar bli :D
Blir helt varm i magen av att tänka att om 3 dagar sitter vi där hemma hos mamma och pappa vid grannen,nästan allihop samlad och myser och umgås :)

Igår var Matilda här, det var jätte skönt och ses! Vi gick en lååång promenad, och snackade så klart oavbrutet ;) Sånt jag älskar med dig, jag kan säga allt, behöver inte tänka mig för när jag säger något. Och du förstår, lyssnar och hjälper mig! Kompisar som dig växer inte på träd, men jag är såå glad att jag har dig älskade kusin!

Sen hem och lagade lite käk och så satt vi tillsammans och åt :)

Min underbara älskling då, han tog tvättstugan själv för att jag skulle få roa mig med Matilda! Tack :)

Sen åkte vi och handlade lite klappar till paketracet, köpte en kruka och en blomma till Anna och Jocke dit det bar av efter det :) Mådde sjukt illa under bilfärden,men väl framme vart det mycket bättre :)
Nova fick en jätte söt klänning och ett par strumpbyxor till, tack :) Kommer sitta perfekt:)
Dom bjöd på fläskfilé, potatisgratäng, sås och sallad, och det var såå gott!
Sen satt vi och myste i soffan med godis till någon bra julfilm som gick på tv:n.
Och efter det vart det die hard,även om vi inte stannade så länge att vi hann se klart den.

Nova var trött, och kunna inte riktigt finna sig till ro, skulle små amma mest hela tiden.
Och så somna hon, sov en liten stund, sen vakna hon och ville ha mer mat, somna, sov en liten stund och vakna och vart arg/ledsen.. Och så höll det väl på ungefär, tills vi bestämde oss för att åka hem. Och i bilen somnade hon ju direkt självklart ;)

Idag ska vi till mina föräldrar och fika,sen ska vi hem och göra ischocklad :)
Vet inte om vi åker in till stan nåt innan kanske.

Hade en jätte trevlig dag igår,den kunde inte blivit bättre, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, va snäll du är! Jag tycker det känns jätteskönt att träffa dig med:D så mysigt o bara va..!O det ska vi se till att hinna med mycket nu när jag är hemma ett tag!Älskar dig! Puss på dig lilla kusin!

Elin sa...

Mm verkligen :) Ja det måste vi verkligen!:) Älskar dig med,puss