tisdag 16 december 2008

16 december














Tisdag idag, och en vecka kvar till jul :O
Jag älskar julen! Den betyder mycket för mig, eftersom jag har min farmor och farfar 30mil bort, och mormor är det ca 10 mil till. Så saknar jag dom massor, dom betyder massor för mig!
Och vi ses ju inte så ofta pga avståndet. Så jul för mig är ett tillfälle att samla ihop släkten (eller i alla fall de flesta) och umgås, äta gott och mysa tillsammans :)
Klart att det är roligt med julklappar, och när morbror Janne är tomte :P Men det är inte det julen handlar om för mig.
Vi brukar köra paketrace, det är alltid lika kul :P Man kan ha köpt en skit sak, bara man slagit in den fint så vill alla ha den :P

Det känns som tiden går mycket snabbare nu för tiden, när man var yngre så kändes dagarna mycket längre :P Och ett jullov var ju en evighet :P

Har en julklapp kvar, till farfar. Någon som har något tips ?
Och sen ska jag köpa en julklapp till paketracet med :)

J har inte köpt några julklappar :P jag som fixat till hans föräldrar och syrran :P
Men han har iaf beställt en bok med vaggvisor och en snuttefilt till nova :) Och så var han med när jag köpte två bodys.. så lite har han väl deltagit ;)

Idag vet jag inte vad vi ska göra, J har jobbat natt så han ligger uppe och sover. Och Nova sover i min famn just nu <3 Ska gå ut och gå en ordentlig promenad iaf :) Det gjorde vi igår med, var jätte skönt ute! Jobbigt att snön smälter bara :/ o så blir det kallare under natten och så fryser det till is o blir skit halt istället,livsfarligt! J's kompisar kanske skulle komma hit ikväll med :) Ha det!


Det bästa vi har i livet är gratis, kärlek <3

Inga kommentarer: