lördag 6 december 2008

6 December MORR!!

Ja jag blir riktigt förbannad!

Kommer ut till tvättstugan strax efter 12, våran tvätt tid började 12!
Och maskinerna är fyllda med tvätt, och är igång. Och det är ett bra tag kvar på tvättarna!!

Vi går och slänger lite skräp så länge, sen ställde jag mig i tvättstugan och väntade. Eftersom den som tvättade på våran tid också tvättade i tvättstugan brevid, kollade där. Men hon hade inte ens skrivit upp sig där, den stod som ledig! Och där gick maskinerna för fullt också!
Stod där och vänta, till slut kom det en tjej som också ville tvätta.. Och eftersom andra tvättstugan var ledig så skrev hon upp sig där. Och så står vi där och väntar.

Till slut kommer en seg människa och det ända hon säger är ojdå, ne men jag hade visst skrivit upp mig på söndag, och det är ju visst lördag idag.
Tack ditt pucko!! Vi hade tvätt tid mellan 12-17, och hade två överfulla tvättkorgar, plus att allting ska hinna torka också! Och det gör mig jävligt sur att hon snodde ca 40 min av våran tvätt tid!


Aja, det är inte det enda som irriterar mig idag! En visst snubbe som säger att han ska komma men aldrig gör det! Han sa igår att han skulle komma men icke då, och sen skulle han komma idag, men han har inte hört av sig, och svarar inte heller!

Att folk inte kan skärpa till sig! åh!


Igår var jag på tjejkväll hos bella :) det var trevligt! Hon hade lagat jätte god förrätt och varmrätt :)
Dom skulle ju vidare ut till krogen sen, så jag och nova åkte hem lite innan 11.
Dom körde "jag har aldrig" och dom var ju lagom fulla om man säger så :P Haha såna sjuka grejer har jag aldrig hört förut, och jag var inte det minsta sugen på och dricka nåt när jag såg dom. Men det var roligt att skratta ÅT dom :P


Ikväll ska jag och J ha myskväll :)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: