tisdag 23 december 2008

23 December

Dagen innan, hur sjukt är inte det?!

Imorgon ska vi fira Novas första jul, och jag längtar så!! Kameran och videokameran är laddade och klara,nu är det bara vänta.

Jag var såå klantig igår och hade sönder ett paket, så idag är det bara åka och köpa nytt.
Funderar på om jag ska färga håret nu innan jul ?
Om man orkar, kan ju inte göra det hemma eftersom vårt badrum är helt tomt. Så får åka till syrran i sånna fall.. Men vi måste ju som sagt och köpa lite grejs innan.

Annars blir det här nog en lugn och skön dag, vi klev upp 9 som vanligt. Och än så länge har jag bara hunnit göra mig iordning lite halvt och sen käkat frukost och ammat.

Idag kan vara sista dagen på den här bloggen :O
För det lät på M som om han snart var klar med andra :D

God jul och Gott nytt år utifall vi inte hörs imorgon!

2 kommentarer:

Emma sa...

Tack detsamma :)

Elin sa...

Haha fatta inte vad du mena först ;) Men sen så :)