onsdag 10 december 2008

10 December

Försöker idag igen då.

Igår åkte jag och Nova hem från mamma och pappa, J hämta oss. Jag och mamma åkte till deras gamla hus och flyttstädade på dagen, Nova följde självklart med. Hon låg på ett täcke och sov mesta delen av tiden :)

Nu ligger hon på ett täcke på golvet och spanar in våran julstjärna :) Så söt mitt lilla hjärtegull!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på,blir nog bara lugnt och skönt,och en promenad :)

Vaknade förut och det kändes som att jag var tvungen och gå upp, gick ner på toa och drack lite vatten såg då att klockan var strax efter 6 bara :P Så då var det skönt att gå upp och lägga sig igen :)
J började ju tidigt idag så han gick upp 4.20.

När vi gick och la oss låg J på sin plats, jag i mitten, och Nova på min plats närmast kanten, men med en kudde under madrassen så hon omöjligt kan rulla över.
När jag vaknade låg jag längst ut på J's sida, han hade åkt till jobbet och nova låg snett i sängen :P
Men huvudet mycket längre upp än vad hon var när hon somna, och med huvudet i mitten av sängen,mer mot J's håll :P och sen med fötterna ut mot kanten :P
Fattar inte hur hon kravlatt :P


Den 14/12 är ju min och älsklings årsdag :) Det är på söndag nu, ska firas med mys och god mat :) I helgen ska vi bara julbaka och lite sådär, matte skulle nog komma hit och hjälpa oss med det :)

Imorgon ska jag till KH, och sen UF om jag hinner efter det. Sen tänkte jag passa på och kolla på julklappar när man ändå är i stan :)

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv. Tack så mycket :) ja jag har gjort den helt själv. Kramis

Elin sa...

Duktig du är :) Hur lyckades du med det? gjort i ps eller?kram